tisdag 25 november 2008

Oops

FEL VÄG! HELT FEL VÄG! VAD I HELVETTE HÅLLER DU PÅ MED KVINNA? ÄR DU HÖG ELLER? STANNA!

För några inlägg sedan så skrev jag att jag äntligen hade valt väg och skulle följa den till slutet. Efter det gick allt skit bra! The end. Eller snarare..det gick skit bra fram tills jag insåg hur jävla dåligt allt gick (bra logik Neggi). Anywho, som tur är har jag insett detta innan precis allt gick åt skogen.

Den jätte fina vägen visade sig vara stenig, kall och virrig. Så nu vänder jag på klacken och går mottsatt riktning. Jag har valt en ny väg! Den är här vägen var betydligt mycket svårare att välja och jag vet inte om jag pallar trycket, men om jag lyckas, Då når jag paradiset. Men ush, den här vägen strider emot allt jag e känd för. Det innebär att släppa kontrol över situationen och för någon som mig, som är övertygad att värden skulle gå under om jag inte personligen snurrade på klotet, så är detta minst sagt en utmaning. Wish me luck!

(btw. insåg nyss att jag inte skriver om vad jag gör på dagarna alls..fuck it! I don't kiss and tell! well..I don't kiss and blogg.)

Inga kommentarer: