torsdag 27 november 2008

Förvarning?

Jag har insett att jag bloggar för att undvika vad jag egentligen borde göra. Så nu sitter jag här igen och undviker..

-Imorgon är det fredag. Vi ska säga hej då till Carro igenom att festa å hinka. Vi är sånna helt enkelt.

-Jag har känslomässigt stäng av helt nu. t.o.m moral och allmän vett är borta. Farligt att festa med den inställingen. Believe you me! hoppas jag inte ställer till med allt för mycket som jag kommer ångra när jag e normal igen. Hoppas Karro läser det här inlägget och känner att jag e hennes ansvar imorgon kväll, (Ja, jag kommer skylla allt som går fel på dig...Jo, det kan jag visst göra..Jag tänker fett blanda in dig i mina förhållanden!)

-Som tur är så kommer jag inte fatta att jag har gjort något dumt för än om typ 3 veckor och fem dagar..Mina känslor och mitt samvete lämnade en lapp till mig innan de drog på semester, eller vart fan de nu är.

Så här stod det på lappen:
Jag har gått igenom för mycket de här senaste månaderna! Jag behöver semester och kokosnöt drinkar! Och du behöver vara känslokall ett tag. Jag tar med mig ditt samvete och drar till Hawaii. Njut av att leva utan mig, så får vi göra damage-contol när jag är tillbaka. Ses om 3 veckor och 7 dagar.

Försök att inte ställa till med för mycket! Chao!
/dina känslor

1 kommentar:

Karro sa...

haha!
Fine, må bli mitt fel.
alla misstag hitills har jag skyllt på dig. så jag kan väl ta den här, för den här gången.