onsdag 12 november 2008

Day fucking One

Okey lite mobbat att just idag så sitter jag hemma å har feber när jag skryter om att jag aldrig bara gör ingenting....men TAADAA idag så gör jag faktiskt ingenting

Jag har suttit hemma å pluggat å stirrat å snackat med mitt ex som faktiskt funkar bra så länge jag har tillfällig minnesförlust...sen försvinner minnes förslusten och jag inser att jag är dum i huvudet...bra jobbat Neggi!

JAJA imorgon ska jag hinka med Karro å då försvinner alla problem!..för att vi alltid lyckas skapa nya problem som överskuggar de gamla, thank you very much! så se till att springa på oss imorgon om ni vill vara delaktiga med att dumpa gamla problem för nya!

Det gäller att leva med ena foten i graven!

2 kommentarer:

maria sa...

då blir jag väl den andra kommentaren! CHEERS!

Caroline sa...

Du sa att du ändrade din blogg, inte att du startade en helt ny. *stupid!*