tisdag 25 november 2008

I accept!

Här är reglerna: Välj ut 4 stycken som du vill ska svara och utmana dem sedan på deras bloggar. Be dem läsa din, och låt personen som utmanat dig veta när du svarat på utmaningen. OK?
-
Vilken mat äter du ofta?
Snabbmat, flera gånger i veckan. Ändå e jag smal, Ha-Ha!
-
När du är på kalas, är du personen som sitter eller hjälper du till att duka av?
Den frågan tänker jag svara med frågor..Vem sitter jag brevid? är han het? är jag full?
-
Var sitter du helst när du bloggar?
I Brad Pitts sovrum...dare to dream!
-
Köper du ofta trisslott?
Nej, med min dumma tur behöver jag inte ens spela för att vinna.
-
Vilket land eller vilken stad har varit din bästa semester?
Jag vill inte göra de andra resemålen avundsjuka:(...men alla semestrar e ju bäst
-
Vilken TV-kanal tittar du mest på?
I don't do tv.
-
Vilket är ditt favoritvin?
Många favoriter. Alla röda dock.

Jag har tyvärr ingen att utmana eftersom jag inte läser mer än typ 3 personers bloggar och de har alla svarat! My bad!

Vad tyckte du, Carro?

Inga kommentarer: