tisdag 18 november 2008

min älskling!

Det här har hänt senaste två dygnen:
Måndag:

-Jobb
-Carro-träff
-Hårfärgning
-sömn

Tisdag:
-Jobb
-Öl med Karro, Det här kom vi fram till:

1.Jag tycker att killar är handväskor
2.Karro tycker killar är pannkakor
3.Vi vill (och antagligen ska) lämna landet efter jul!
4.Karro vet nu vad en ''etta'' är
5.Vi vill inte bo i Huddinge

Och här kommer kvällens största uppenbarelse (som gjorde mina svår val ganska så lätta)


Mitt liv är min bebis...en jobbig skrikig unge för tillfället, som hela tiden spyr å skiter på mig. Men den är min! Jag har skapad den och den är helt underbar och jätte älskad! Å riktigt jävla söt när den håller käften å sover eller när den bara ler sitt söta leende. Och äntligen ÄNTLIGEN så har den börjat se ut som mig!

1 kommentar:

Karro sa...

imorgon är det torsdag!
det betyder PANNKAKAAA!!=)