onsdag 12 november 2008

NU FÅR DET VARA NOG!

Ännu en gång fick jag frågan ''vad gör du nuförtiden?''
svar: lite olika saker..

ärligt svar som jag inte säger högt: JAG VET INTE! jag är upptagen hela jälva tiden, jag är överallt å ingenstans, jag klagar hela tiden om att jag inte har tid...men vad gör jag egentligen?
-du sitter å leker med en blogg? stupid..
Jag har faktiskt ingen aning om vad jag gör av mina dagar förutom att jag gör en jävla massa.

Så nu bloggar jag i syftet av att minnas vad fan jag pysslar med. Så det kommer handla om vad jag gör om dagarna och inte en massa fjantiga känslor!

PS. jag reserverar rätten att skriva en massa fjantiga känslor och skippa vad jag egentligen har gjort om det är för pinsamt å nämna, eller om jag helt enkelt inte minns...

Tack då!

1 kommentar:

Karro sa...

Den första som kommenterar =) mouhahaa!