söndag 30 november 2008

I'm the worlds greatest!

Den här helgen har jag:

-Sagt hejdå till Carro för sista gången på länge..It's sad, cuz it's true
-Festat med mina närmaste..it's funny, cuz it's true haha
-blivit raggad på av väldigt väldigt fel kille..it's gross, cuz it's true
-skrivit klart sista uppgiften till jobbigaste ämnet! WOOHOO! observera att jag pluggade först å bloggade andra. For once. Framsteg;)
-lyckats återuppliva en gammal flamma som borde ha brunnit upp(eller ner)för länge länge sedan. jag skulle kunna dra mig ur det här, men det vill jag inte. I love your guts. Och nej det är inget ex för alla som får panik nu!
-haft filmkväll me Karro å Maggi
-köpt väldens sötaste mp3

Men viktigast av allt så har jag lyckats hålla mig till min väg. Week one- Done and done.

tu-di-lu!

Inga kommentarer: