måndag 9 februari 2009

Wild and untamed thing

FREDAG-
Sitter hemma och är sjuk. Börjar och avslutar en roman, personligt rekord. Thank you very much.

LÖRDAG- Pallar ner mig till Media markt me maria å killarna för att. Ja, för att.
Köper dounuts å går på bio med maria, filmen sög förövrigt.
Istället för att vara en duktig flicka å typ, sitta barnvakt som Karro å Bella, eller vila mig efter en lång dags jobb, som Maria. Så får jag för mig att det blir nog kul att basta ihop med killkompisarna istället. Jag hade rätt, Det blev kul:P

''Han är en skugga, sådan som finns kvar bara för att jag inte vågar stå i mörkret''

SÖNDAG-Mamma åker iväg till tyskland så då drar jag med mig hem Maria å Karro å Drinkmixar för att inte vara ensam. Vi kollar på ''Men in tights'' å dricker Tom Collins å jag känner mig nostalgiskt nära Carro eftersom jag har något som tillhör henne. (remind me to give it back btw)

Imorgon blir det dubbel körlektion och ett långt pass på SansRival så nu ska jag iväg å dricka te.

Puss å Kram!
PS. Räcker det med uppdatering?

Inga kommentarer: