fredag 13 februari 2009

Peaches and Cream

Igår vart det en väl behövd tjej-middag hemma hos mig. Massa tjej-snack där vi ställde den eviga frågan: varför tror killar att det är okey att vara så otroligt fula och ändå ragga på oss?En massa äckligt hår och bröst på killar är inte okey!

En massa vin senare blev Karro full å pussades med någon random. Och Bella fick komplex över sina cigaretter som mystiskt försvann *host* hon rök upp dom *host*

There I said it!

Imorgon, lagom till Alla Hjärtans Dag, ska jag och Karro(Ja, vi gör ALLT tillsammans) på dubbeldejt. Lär bli underhållande, eller åtminstånde komiskt. Hehe.

2 kommentarer:

Anonym sa...

random?! han hette faktiskt Alex å bodde antagligen i spånga. Å ända skälet till pussandet var att få Bella att sluta tänka på mysteriet av borttappade cigg. hon vägra sluta tjata om det. så jag fick henne å tänka på annat! Jag hjälpte en kompis i nöd helt enkelt!

/ K

Neggi sa...

Därför älskar jag dig;)
Du ställer alltid upp!
tack för imorgon:P