fredag 6 februari 2009

Sjukling

Hemma å jätte försyld idag. Bleh.
Halvt jobbig vecka med svek och irritationer.
Halvt skön vecka med
-rolig kör-lärare
-Fyllekväll med Nidde å SansRival gänget
-Barnkalas hos Linda
-Biokväll me Karro(NU såg vi Beeenjamin;).
Blivit ''utbjuden'' av två killar. Tackat Ja till en.

Nu gör jag som vanligt när jag e rastlös(tack vare att jag är sjuk, livet är allt annat än tråkigt just nu)...och är irriterat på vissa she-dogs.
Jag färgar håret! Karamellbrun. Namnet gör mig fett godis-sugen.



Lägger upp en bild till dig senare Carro;)
Resten ser live. Kanske lämnar min grotta visar mig ikväll om jag mår bättre.

Puss å Kram!

2 kommentarer:

Caroline sa...

Hehe, godis är alltid bra. Aaw... svenskt lösgodis. *sakna*
Jag vill veta mer om hur det går med körningen. Är körkortet inom räckhåll? Kommer vi kunna ta en roadtrip tillsammans när jag kommer hem? (ja, jag inser att det är ett år kvar, men ändå.)
PUSSSSSSSS

Anonym sa...

jag har börjat med riktiga körlektioner nu så det ser lovande ut;) Look out world! allright!

/Neggi