lördag 10 januari 2009

Har du inget bättre för dig?

Nej! Jag har ju inte det!

Ska egentligen sitta å göra ett prov men det är inte upplagt på hemsidan än..vilket innebär att läraren har glömt bort lilla mig. Även fast det är hennes fel att jag måste skriva provet efter kursen är slut!
Eller så betyder det att det e något fel på hemsidan. Sorry för anklagelserna fröken.
Eller så är det något helt annat. Men det vet inte jag.
Har iaf meljat runt nu å sitter ivrigt i väntan på svar.

Ikväll ska det festas! Karro saknar att vara lullig. Jag skulle kunna behöva en pause från mitt överfulla liv. Vi ska även äta middag ihop.

K- Vi kan även äta middag ihop imorgon om du vill.
N- Sure. Vadåra?
K- Jo, det är så att mina föräldrar har gäster imorgon.
N- Så du menar att vi kan ju äta ihop eftersom du inte får vara hemma?
K- Ja, dom vill inte ha mig längre och tycker att jag ska umgås med dig mer i hoppet om att jag ska börja bli som dig (OBS! här skrev jag min egen tolkning eftersom jag inte minns vad hon sa)



Ikväll blir det girls night out! Förhoppningsvis firar vi att Bella å Maggis prov gick bra;). Och typ, fira att jag hittade mitt prov.

Inga kommentarer: