torsdag 11 december 2008

Kläderna i mitt liv!


Idag har handlat om kläder, kläder, kläder!
Jag har lagt en massa kläder som jag inte längre använder i en stor kartong (jag vet inte vad jag ska göra av den. Karro säger: donera!. Men jag fattar inte vad hemlösa ska med små glittriga linnen till, som inte ens värmer.)

Sen va jag i Solna C och shoppade nya kläder att ersätta de gamla med. Byter man ut de gamla snabbt nog så slipper man seperationsångest;). Eller något. Nu ligger alla kläder, som jag faktiskt ska behålla, i en gigantisk hög på sängen. Jag borde nog fixa det, men det vill jag inte. Som vanligt så bloggar jag för att undvika.

Ring om ni är storlek XS-S och behöver en kartong kläder!
Puss å kram

1 kommentar:

maria sa...

jag sa ju också donera. fast skänka! ett finare ord!!!!!! :P
lyssnar ju aldrig på mig kvinna!