torsdag 4 december 2008

Firery Reds.

Vaknade vid elva tiden.
Myste i sängen ett tag, hoppade in i duschen, sen trallade jag iväg till SansRival. Där satt jag och Nidal å snackade skit tills chefen kom och vi kunde låna hans bli.
Vi åkte runt i jakt på perfekta lock-tången till mig(no such luck).
Sedan gick jag å solade och nu har jag den perfekta ljusbruna färgen, thank you very much.
Efter det träffade jag Karro för att snacka om vår underbara resa som sker snart.
När jag kom hem så betalade jag min resa. Tihi. Sen tog jag ett bad som följdes av filmen ''Breakfast At Tiffanys'' (som btw va jätte bra, du har fel Carro!)

Låter som en helt lyckad torsdag, right?...WRONG!

Jag vaknade sent efter en förjävlig natt.
Jag kunde knappt sova och när jag väl gjorde det så spökade min hjärna mig med hemska drömmar.
Resten av dagen hade jag en konstig känsla av rastlöshet blandat med ångest, Som vanligt så får man ju alltid några gammla minnen att älta på köpet av dessa känslor. Det är nu elva på kvällen och jag e fortfarande spökad av nattens drömmar och mina tankar.

Stabilitet och lycka är definitivt INTE dagens ord.
Det dumma är att det skulle lika gärna kunna ha varit det, dagens händelser i sig va det absolut inget fel på.
It's all in the Mind.

Tänk på det ni;)

Inga kommentarer: