tisdag 10 mars 2009

Baby-steps

Jag är så otroligt stökig! På alla sätt. Från min personlighet till mitt liv och mitt hus. Speciellt mitt liv, Jag har så många bollar i luften att det knappt finns någon luft kvar att leva på. (Nej, jag är inte riktigt säker på vad det betyder heller)

Jag ska ju vara en fin liten Våg som värderar balans i livet, men jag är ju den minst balanserade människan jag någonsin har träffat. Något måste ha blivit fel, eller så är det någon slags ''order to the madness'' som jag inte har fattat än.

Eller så är det som de där ''syn-trick-bilderna'' som ser ut som sumpmässiga linjer men när man stirrar på dem länge nog så ser man att det faktiskt är en helt perfekt bild av något. Undra om inte alla våra liv är så, allt som verkar stökigt i våra ögon kanske är precis där det ska vara. Jag tycker ni som läser kan ge er åsikt.

Eller så är allt det här en lång bortförklaring om varför mitt hus är stökigt.
Jaja hur som helst ska jag börja städa nu... nu... nu....

Okey seriously nu går jag.
Ge mig feedback!

Peace out!


Ser du vad det står?

Inga kommentarer: